Himota Tarzı Dövüş Sanatı
Himota Tarzı dövüş sanatı aslen onaylanmış bir dövüş sanatı değildir. Kıtasal Savaş’ın biraz öncesinde yetişkin bir Himotalı savaşçı tarafından bulunmuş ve yakınları tarafından onu onurlandırmak adına öğrenilmiş ve öğretilmiştir. Kendisinin ismi tarihin tozlu sayfalarında yitip gittiğinden insanlar ona, ülkeye kattığı dövüş sanatında, savaşta elde ettiği başarılardan ve savaşta adamlarının kurtulması için düşman orduya tek başına saldırmasından dolayı efsane anlamına gelen Begoni ismini takmıştır. Onaylanmamış olmasının sebebi ise bir ismi olmamasıyla beraber tamamlanmamış olmasıdır. Günümüzde bu sanata durmadan yeni teknikler eklenmektedir. Bu eylemin gözetimini ise Yükseliş İni Öğretmeni yapmaktadır. Her ne kadar tamamlanmamış olsa da altyapısı ve izlediği yol belli bir sanattır. Begoni dövüş sanatı fikrini Kıtasal Savaş’tan önce düşünmüşse de bütün içeriğini savaş ile şekillendirmiştir. Zaten bu fikir Begoni’nin aklına o zamanlar kullanımı sınırlı olan demir elementini en verimli nasıl kullanabileceğini düşünürken gelmiştir. Bu sebepten dolayı Begoni tarafından bulunan bütün teknikler ve duruşlar karşısındaki kişiye en fazla zararı vermek ve en kısa zamanda etkisiz duruma getirmek üzerinedir. Bu yüzdendir ki, bilinen bütün teknik ve duruşlar sert ve direkt olarak tanımlanabilir. En bilinen özelliği ardışık saldırılar ile rakibin ve düşmanın onlar daha karşılık veremeden işini bitirme amacıdır.
Himota Tarzı Kılıç Sanatı
Himota tarzı kılıç sanatı Uzak Çağ’ın sonu ile Değişim Çağı’nın başlangıcına dayanan bir sanattır. Hiçbir onaylı tekniği veya duruşu olmayan tek sanattır. En eski zamanlardan şimdiki zamana kadar kişilerin yaşamları boyunca elde ettiği deneyimi bir sonraki nesle aktarmasıyla yaşayan bir sanattır. Tarih boyunca karşılaşılmış düşmanların ve rakiplerin hareketlerini kavrayıp bu hareketlere karşı karşıt hareketler bulunması sonucu meydana gelmiştir. En kapsamlı sanat olduğundan tam teşekküllü ustalaşması bir yaşam süren bu sanat sadece deneyim yoluyla öğrenilir. Bireysel üstünlük kurma üzerine olan bu sanatta en önemli etmenler hız, çeviklik ve hareket özgürlüğüdür. Bu şartları sağlamak adına bütün Kurt İni öğrencileri hareket, saldırı ve tepki hızlarının arttırılması ve her koşulda istedikleri gibi hareket edebilmelerini sağlamak adına eğitilirler. Ataları gibi sadece hafif zırh giyerler ve tek elli kılıç kullanırlar. Arada sırada da küçük kalkan kullandıkları görülür.
Himota Tarzı Ok ve Yay Sanatı
Himota tarzı okçuluk, tıpkı kılıç sanatı gibi, kökeni Uzak Çağ sonu ile Değişim Çağı başlangıcına uzanır. Kılıç sanatının aksine bireysel üstünlük değil sayısal üstünlük önemlidir. Öğrenciler Şahin İni'nde eğitim alırlar. Olanak olduğu sürece öğrencilere bir arada olmaları ve beraber hareket etmeleri öğretilir. Öğrencilere oldukları yerden hedefi vurmaktan çok hem kendileri hem de hedef hareket ederken ok atma öğretilir. Ayrıca ardı ardına farklı yönlerde bulunan hedefleri nasıl vuracakları da öğretilir. Öğrenilmesi ve ustalaşması en zor sanattır. Ataları gibi kısa yay kullanırlar. Bilinen tek teknik bir ok gerilirken geren elin parmakları arasında üç ok tutmak, böylece toplamda dört tane oku kesintisiz atmaktır.
- Giriş
- - Duyurular
- - - Gazete
- - Sorular ve Öneriler
- Köken
- - Veritabanı
- - - Gedhilfe
- - - Himota
- - - Dusha
- - - Djurat
- - - Tihami
- - - İkinci Kıta
- - - - Prui
- - Kurgu
- - - Söyleşi
- - Kılavuz
- - Tarihçe
- - - Gedhilfe
- - - Himota
- - - Dusha
- - - Djurat
- - - Tihami
- - - İkinci Kıta
- - - - Prui
- - Çokluortam
- - - Gedhilfe
- - - Himota
- - - Dusha
- - - Djurat
- - - Tihami
- - - İkinci Kıta
- - - - Prui
- - Dil
- - - Gedhilfe
- - - Himota
- - - Dusha
- - - Djurat
- - - Tihami
- - Evraklar
- Hazırlık
- - Yaratılış
- - - Karakter Yaratma
- - - - Gedhilfe
- - - - Himota
- - - - Dusha
- - - - Djurat
- - - - Tihami
- - - - Yan Karakter Yaratma
- - - - Düşmüş Karakterler
- - - Karakter Evrimi
- - - Stil Yaratma
- - - Bağlar
- - - Otobiyografi
- - - Mal Varlığı
- - Satımevi
- - - Üretim
- - Karakol
- - - Pano
- - - - Eski Konular
- Hazırlık - İkinci Kıta
- - Direniş Üssü
- - - Max'in Görevleri
- Serüven
- - Gedhilfe Krallığı
- - - Æfgrenst
- - - - Kraliyet Şatosu
- - - - Trablo Meydanı
- - - - Seldshuts Sokağı
- - - - Teşkilat Merkezi
- - - - Konutlar
- - - - Şehir Mezarlığı
- - - - Æfgrenst Hastanesi
- - - - Heithost Köyü
- - - Nyakusto
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Gedhilfe - Dusha Sınır Bölgesi
- - - - Beylik Anıtları
- - - - Trambi Vadisi
- - - Yofær
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Yofær Plajı
- - - - Yofær Limanı
- - - - Gedhilfe Bilimsel Araştırma Enstitüsü
- - - Gengzjots
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Savaş Anıtları
- - - - Gengzjots Limanı
- - - - Batı Denizi
- - - Bombinab
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Gedhilfe - Himota Sınır Bölgesi
- - - - Jæmz Tapınağı
- - - - Smevd Şatosu
- - - Diğer Bölgeler
- - Himota İmparatorluğu
- - - Tinkadoko
- - - - Rintoa Bagon
- - - - Dekobesan Üniversitesi
- - - - Nopa Yolu
- - - - Teşkilat Merkezi
- - - - Konutlar
- - - - Şehir Mezarlığı
- - - - Odosai Hastanesi
- - - - Bahiti Gözlemevi
- - - Hentanden
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Gedhilfe Elçiliği
- - - - Banodopa Evi
- - - - Keban Çiftliği
- - - Mebikaman
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Kuzey Şehitliği
- - - - Kaman Terope
- - - - Babisoto Kayalıkları
- - - Kotahisibirin
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Silah Sanayi Bölgesi
- - - - Dagabaroma Ocağı
- - - - Kota Ormanı
- - - Gidinpese
- - - - Şahin İni
- - - - Yükseliş İni
- - - - Kurt İni
- - - - Tihami Elçiliği
- - - Diğer Bölgeler
- - Dusha Krallığı
- - - Dateremi
- - - - Poshotatumi Şatosu
- - - - Dara Çarşısı
- - - - Kraliyet Müzesi
- - - - Teşkilat Merkezi
- - - - Konutlar
- - - - Şehir Mezarlığı
- - - - Dateremi Hastanesi
- - - - Forø Dağları
- - - Hafuruguhe
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Dusha - Gedhilfe Sınır Bölgesi
- - - - Posho Kumsalı
- - - - Tutuhu Ormanı
- - - Poteguhe
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Redø Nehri
- - - - Pote Köprüsü
- - - - Pote Zindanı
- - - Toteshisha
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Toteshisha Limanı
- - - - Hera Adası
- - - - Kuzey Denizi
- - - Pudaerø
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Remufa İbadethanesi
- - - - Nua İbadethanesi
- - - - Aduri Gupuha Anıtı
- - - Diğer Bölgeler
- - Djurat Cumhuriyeti
- - - Bolcheb
- - - - Hükümet Binası
- - - - Gide Meydanı
- - - - Chükid Parkı
- - - - Teşkilat Merkezi
- - - - Konutlar
- - - - Şehir Mezarlığı
- - - - Olit Hastanesi
- - - - Yadrop Caddesi
- - - Jülchaj
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Ükpu Dağı
- - - - Jülchaj Kabile Bölgesi
- - - - Pütchadot Mağarası
- - - Pülir
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Qardakh Köyleri
- - - - Kuzey Buzulları
- - - - Qardakh - Djurat Anıtı
- - - Matchoyit
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Dostluk Heykeli
- - - - Mitga Ormanı
- - - - Djurat - Himota Sınır Bölgesi
- - - Jechi
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Miyam Ovası
- - - - Jechi Tapınağı
- - - - Doğu Denizi
- - - Diğer Bölgeler
- - Kuzey Tihami Cumhuriyeti
- - - Yata
- - - - Hükümet Binası
- - - - Melkuf Ormanı
- - - - Wambat Vadisi
- - - - Teşkilat Merkezi
- - - - Konutlar
- - - - Şehir Mezarlığı
- - - - Tihami Hastanesi
- - - - Tihami - Himota Parkı
- - - Gama
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Tihami - Djurat Sınır Bölgesi
- - - - Titson İmalathanesi
- - - - Menfe Tapınağı
- - - Egmub
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Kowigo Köyü
- - - - Medu Sokağı
- - - - Tihami Kumarhanesi
- - - Diğer Bölgeler
- - Güney Tihami Devleti
- - - Flayuf
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Bangoz Köyü
- - - - Tilal Köyü
- - - - Yanta Köyü
- - - Hefiksel
- - - - Şehir Merkezi
- - - - Hefiksel Balıkçısı
- - - - Hefiksel Limanı
- - - - Güney Denizi
- - - Diğer Bölgeler
- - Pakt Bölgesi
- - - Konsey Binası
- - - Dinlenme Tesisleri
- - - Doslol Dağı
- - - Uluslararası Free RP Bölgesi
- Serüven - İkinci Kıta
- - Prui Kabile Bölgesi
- - - Direniş Üssü
- - - Kupria
- - - Slistua
- - - Diğer Bölgeler
- - █████
- Arena
- - Arena
- - - Karşılaşmalar
- - - Bahisler
- Sosyalleşme Köşesi
- - Muhabbet
- - Serbest Kurgu
- Arşiv
- - Arşiv
- - Gedhilfe
- - Himota
- - Dusha
- - Djurat
- - Tihami