Karakterinizi yaratırken dikkat etmeniz gereken belirli etmenler vardır. Bunu maddeler halinde belirtirsek anlaşılmasının daha kolay olacağını düşündük.
•Evrende birbirinden farklı eğitim kurumları bulunmaktadır. Karakteriniz yaşından ötürü üniversite okumakta veya mezun olmuş olabilir. Bu durum
size RP içinde bir avantaj vermeyecek olsa da hikayenizi zenginleştirecek bir etmen olduğundan karakterinizin okumasına karar verirseniz ne okuduğunu belirtebilirsiniz. Evrende bulunan üniversite bölümlerini aşağıda görüntüleyebilirsiniz. Her üniversite bölümünün altında o bölümün ders programı da belirtilmiştir.
► Show Spoiler
Adalet ve Hukuk
•Adalet Felsefesi
•Hukuk Tarihi
•Pakt Anayasası
•Ülke Anayasası
•Adli ve İdari Yargı
Araç Tasarımı
•Makine Bilimi ve Elemanları
•Motorlu Taşıtlar Mekaniği
•Otomotiv Elektroniği
•Alternatif Motor ve Yakıtlar
Basın ve Yayın
•Metodoloji (Öğrenme Bilimi)
•Temel Bilgi Teknolojisi
•İletişime Giriş
•Temel Gazetecilik
•Sosyoloji
•Kıta Siyasi Tarihi
Bitki ve Toprak Bilimi
•Bitki Fizyolojisi
•Temel Laboratuvar Bilgisi
•Tarımsal Ekoloji
•Çevre Kirliliği
•Toprak Biyolojisi
Coğrafya
•Jeomorfoloji (Yüzey Bilimi)
•Klimatoloji (İklim Bilimi)
•Nüfus Coğrafyası
•Genel Jeoloji
•Sanayi Coğrafyası
Denizcilik
•Deniz Ticaretinin Temelleri
•Deniz Biyolojisi
•Deniz ve Liman İşletmeciliği
•Gemi Mühendisliği
Dil ve Kültür (Her ülkenin kendine ait kültürünü içeren bölümleri vardır.)
•Dil Tarihi
•Kültür Tarihi
•Pakt Dili
•Pakt Tarihi
•Dil Bilimi
Eski Diller
•Kıta Dilleri Tarihi
•Sembolizm
•Mitoloji
•Kıta Kültürü Tarihi
•Dil Bilimi
Gastronomi ve Mutfak Sanatları
•Mutfağa Giriş
•Beslenmenin Temel İlkeleri
•Genel Turizm Bilgisi
•Mutfak Uygulamaları
•Mutfak Kültürü (Her ülkenin kendi mutfak kültürünü içerir.)
•Kıta Mutfağı
Görsel Sanatlar ve Tasarım
•Sanat Tarihi
•Temel Sanat Eğitimi
•Temel Tasarım
•Fotoğrafçılık
•Resim
•Perspektif
•Desen
•Heykel
Hayvancılık
•Hayvan Yetiştirme İlkeleri
•Hayvan Besleme İlkeleri
•Küçükbaş Hayvan Yetiştirme
•Büyükbaş Hayvan Yetiştirme
•Hayvancılık Uygulamaları
Hemşirelik
•Anatomi
•Fizyoloji
•Biyokimya
•Beden Eğitimi
•Tıbbi Terminoloji
•Farmakoloji
•Patoloji
•İlkyardım
Kıta Kültürü
•Gedhilfe Kültürü ve Tarihi
•Himota Kültürü ve Tarihi
•Dusha Kültürü ve Tarihi
•Djurat Kültürü ve Tarihi
•Tihami Kültürü ve Tarihi
•Pakt Tarihi
Makine Mühendisliği
•Teknoloji Tarihi
•Statik
•Malzeme Bilimi
•Dinamik
•İmal Usulleri
•Yeni Ürün Geliştirme
Mimari ve Şehir Planlama
•Tasarıma Giriş
•Şehirleşme ve Şehir Planlama
•Mimari İletişim Teknikleri
•Kent Tarihi
•Planlama Tasarımı
•Şehir Sosyolojisi
Müzik
•Enstrüman
•Müzik Tarihi
•Estetik
•Armoni
•Form Bilgisi ve Genel Müzik Analizi
•Deşifraj
•Oda Müziği
Reklamcılık
•İletişim ve Toplum
•İletişim Tasarımı
•Stratejik Planlama
•Yaratıcı Düşünce
•Stratejik Pazarlama Yönetimi
•Kültür
Savaş Sanatı
•Savaş Tarihi
•Stratejik Savaş
•Savaş Ekipmanları
•Savaş Felsefesi
•Asker Yetiştiriciliği
•Barış Politikaları
Siyaset
•Siyasete Giriş
•Hukukun Temel Kavramları
•Genel Muhasebe
•Pakt Tarihi
•Ülke Tarihi
•Pakt Anayasası
•Ülke Anayasası
•Davranış Bilimleri ve Diksiyon
•Yabancı Dil
•Siyaset Tarihi
•Sosyal Politika
•İnsan Hakları ve Kamu Özgürlüğü
•Vergi Sistemleri
•Siyaset Sosyolojisi
•İdeoloji Tarihi
Tarih
•Uzak Çağ Tarihi
•Değişim Çağı Tarihi
•Makine Çağı Tarihi
•Pakt Çağı Tarihi
•Ülke Tarihi
•Sözlü Tarih (Gedhilfe Krallığı ve Djurat Cumhuriyeti'nde bulunmamaktadır.)
•Mitoloji ve Eski İnançlar
•Devlet Tarihi
•Monografya
•Kültür Tarihi
•Tarih Araştırma Yöntemleri
•Tarihi Coğrafya
Tıp
•Temel Tıp Bilimleri
•Anatomik Çizim
•Klinik Uygulamalara Giriş
•Klinik Bilimlere Giriş
•Kardiyoloji
•Klinik Etik
•İç Hastalıkları
•Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
•Halk Sağlığı
•Kadın Hastalıkları ve Doğum
•Göğüs Cerrahisi
•Acil Tıp
•Genel Cerrahi
•Klinik Ortamlara Geçiş
•Klinik Farmakoloji
•Üroloji
•Psikoloji (Gedhilfe Krallığı ve Himota İmparatorluğu'na bulunmamaktadır.)
•Ortopedi ve Travmatoloji
•Enfeksiyon Hastalıkları
•Tıbbi Genetik
•Göz Hastalıkları
•Anesteziyoloji
•Dermatoloji
•Radyasyon
•Kulak Burun ve Boğaz Hastalıkları
•Adli Tıp
•Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon
•Nöroloji
•Beyin ve Sinir Cerrahisi
Turizm Rehberliği
•İşletmeciliğe Giriş
•Genel Turizm Bilgisi
•Turist Rehberliğine Giriş ve Meslek Etiği
•İktisat ve Turizm
•Sosyolojiye Giriş
•Turizm Hukuku
•Turizm Sosyolojisi
•Seyahat İşletmeciliği
Uluslararası İlişkiler
•Siyaset Tarihi
•Davranış Bilimleri
•Hukukun Temel Kavramları
•İktisada Giriş
•Uluslararası İlişkilere Giriş
•Pakt Anayasası
•Ülke Anayasası
•Uluslararası Politika
•Ülke Dış Politikası
•Ülke Ekonomisi
•Strateji ve Güvenlik
•İnsan Hakları ve Demokratikleşme Süreci (Gedhilfe Krallığı, Dusha Krallığı, Himota İmparatorluğu ve Güney Tihami Devleti'nde bulunmamaktadır.)
•Bir element kullanıcısının Polis Teşkilatı'na girmek için birden fazla sebebi olabilir ancak en yaygın sebep kıta sınırları içerisinde bulunan diğer tüm işlere göre çok daha fazla maaşı olması ve sadece element kullanıcılarına özel bir meslek olmasıdır. Karakterinizin neden bu yolu seçtiğini geçmişinizde belirtmeniz gerekmektedir.
•Evrenimizde element kullanıcılarının güçleri genetiktir. Kişinin elementinin ne olduğu aile bireylerinin elementlerine göre değişkenlik gösterir. Bu güçler kişinin konuşabildiği ve rahatlıkla hareket edebildiği yaşlarında kendini göstermeye başlar ve aile eğitimi ile kişi bu gücü kontrol edebilmeye başlar.
Bu süreci anlatmak zorunda değilsiniz ancak bu işleyişe aykırı şeyler yazamazsınız.
•Kıtada bulunan teknoloji sınırlıdır ve günümüz dünyasının teknolojisiyle eşdeğer değildir. Evrende bulunmayan teknolojik aletleri ve kıta kültürüne oturmamış çeşitli unsurları kartınızda bulundurmamak için lütfen kartınızı oluşturmadan önce
Evren başlığını okuyun.
•Karakteriniz polis olduğu için kalıcı fiziksel sakatlıklara veya psikolojik rahatsızlıklara sahip olamaz. Bunun gibi unsurlar her ne kadar karakterlerin yapısını zenginleştirse de evrenin mantığına uygun olması için karakterinizin hem fiziksel hem de psikolojik olarak sağlıklı olması gerekmektedir.
Geçmişte yaşanmış ve şu an etkisini göstermeyen rahatsızlıkları bulundurabilirsiniz.
•Her ülkenin belirli bir görünüm profili bulunmaktadır. Bu görünüm profillerine kesinkes uyum göstermek zorunda olmasanız da uyum göstermediğiniz takdirde yerel halkın size karşı olan bakış açısının pozitif veya negatif olarak değişebileceğini bilmeniz gerekmektedir. Her ülkenin görünüm profili kendi
Veritabanı başlığında yer almaktadır.
•Karakteriniz göçmen bir aileden geliyor olabilir ama bu durum hem pozitif hem de negatif etkilere sebep olabilir. Pakt gereğince uluslararası bir barış dönemi hakim olsa da belirli ülkelerin arasında tarihi savaşlar hala unutulamamış durumdadır. Örneğin Gedhilfe'nin güneyi içinde Dusha kökenli bir vatandaş olmak karakterinizin yerel halk tarafından negatif tepkiler almasına sebep olabilir. Ülkelerin
Tarihçe başlıklarından gerekli bilgileri edinebilirsiniz.
•6. Güncellememize kadar karakter görünümleri anime, manga ve anime temalı oyunlardan seçilebiliyordu. Artık sitemize bir kimlik kazandırmak istediğimiz için yapay zekayı kullanarak tüm karakterlere yeni bir görünüm oluşturmaya karar verdik. Görünümünüzü tasvir edebilirsiniz, daha yardımcı olması için görünümüzün yakın olduğu bir karakter görüntüsünü ekleyebilirsiniz. Size alternatifli yapay zeka çizimleri sunacağız ve görünümüzünü sizin için oluşturacağız.
•Karakteriniz Djurat veya Kuzey Tihami Cumhuriyeti'nde ise var olan siyasi partilerden birinin ideolojisini benimseyebilir. Bunu karakterinizin özgeçmişinde belirtebilirsiniz.